Toate bunurile comercializate de către Gavag Group Services SRL beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi (cu excepția bunurilor resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Gavag Group Services SRL va transmite împreună cu bunurile comandate certificatele de garanție. În cazul în care lipsește certificatul de garanție al bunului, trebuie semnalat în maxim 48 (patruzeci și opt) de ore de la primirea mărfii la adresa de livrare indicată de către cumpărător. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după încasarea prețului.
Producatorul acorda garantie conform Ordonanta de urgenta nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri, OG 21/1992 republicata, privind protectia consumatorului si Legii nr. 296/2004 privind Codul consumului. Drepturile conferite prin lege consumatorului nu sunt afectate prin garantia oferita. Garantia se acorda numai pentru defecte de material sau de fabricatie.
Producatorul garanteaza buna functionare a produsului. In cazul solicitarii unei reparatii in garantie, Cumparatorul trebuie sa prezinte unitatii de service autorizat produsul insotit de dovada de cumparare, certificatul de garantie si fisa de interventii completata, parte integranta a prezentului certificat.
Cumparatorul este responsabil de protejarea corespunzatoare a produsului intr-un ambalaj similar celui original, pentru evitarea deteriorarii la transport.
Perioada de garantie incepe de la data inscrisa in prezentul Certificat si depinde de tipul de utilizare astfel:
1. Cu exceptia generatoarelor electrice, produsele beneficiaza de garantie 24 de luni in cazul achizitionarii de catre persoane fizice pentru utilizare casnicasi 12 luni pentru persoane juridice;
2. Generatoarele electrice beneficiaza de garantie 24 de luni in cazul achizitionarii de catre persoane fizice pentru utilizare casnica si 12 luni pentru persoane juridice, dar nu mai mult de 1000 de ore de functionare in cazul generatoarelor cu turatia de lucru de 1500 rpm sau 500 de ore in cazul generatoarelor cu turatia de lucru de 3000 rpm.
Defectele recunoscute ca fiind acoperite de garantie prin constatarea in cadrul unei unitati service autorizate vor fi remediate prin repararea gratuita sau prin inlocuirea cu un produs in stare perfecta de functionare, care poate fi un model echivalent sau de generatie mai noua, si suportarea tuturor costurilor
generate de aducerea la conformitate a produsului defect in garantie.
Transportul in perioada de garantie este gratuit pentru client (suportat de unitatea de service) daca reparatia face obiectul garantiei.
Orice interventie in perioada de garantie se efectueaza numai de catre o unitate service autorizata.
Garantia nu se acorda in urmatoarele situatii:
• Nu s-au prezentat documentele justificative sau acestea sunt incomplete
• Nu au fost efectuate operatiile periodice de revizie si intretinere in garantie de catre o unitate service autorizata si cu mentionarea acestora in fisa de interventie
• Produsul a fost suprasolicitat, utilizat incorect sau in alte scopuri decat cele prevazute in cartea sa tehnica
• Au fost efectuate interventii sau reparatii cu componente neautorizate sau de catre persoane neautorizate
• Pentru consumabile si componentele care se uzeaza in urma unei exploatari normale, in concordanta cu instructiunile de folosire (ex. bujii, sfoara demaror, clicheti, role demaror, filtru aer, filtru combustibil, filtru ulei, conducte de alimentare, cabluri de alimentare, perii colectoare, mandrine, semeringuri, garnituri, roti de transport etc.)
• S-au adus modificari constructive produsului, in afara indicatiilor si acordului Producatorului, ori s-au inlocuit parti componente cu altele decat cele originale
• Echipamentele au fost instalate si/sau exploatate necorespunzator (de catre personal neautorizat, in spatii neprotejate de intemperii, fara priza de aer proaspat, fara evacuare corespunzatoare etc.)
• Daunele echipamentului au fost produse de catre fenomenele naturale (traznet, inundatie, cutremur etc.), incendii, accidente, neglijenta in exploatare sau deteriorari cauzate de o manipulare defectuoasa
• In cazul solicitarii nejustificate a garatiei clientul va suporta plata manoperei de diagnosticare a produsului si eventuale costuri de transport. Costul vizitelor de intretinere sau interventiile la sediul clientului nu sunt acoperite de garantie.
Termenul de rezolvare a reclamatiilor este de maxim 15 zile calendaristice din momentul în care vânzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzator si consumator, luându-se în considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitii si efortul necesar pentru finalizarea reparaiei sau înlocuirii. Durata medie de utilizare a produsului este de 10 ani. Se asigura contra cost reparatii in afara perioadei de garantie pe toata durata de viata a produsului.
Garantia produselor din marcile Cabel, Progarden, Proweld, Redback, Stager , Taifu, Texas, Zobo, Masalta se asigura de catre ProENERG S.A, contact 031.402.59.00.